vind de purpose
van jouw organisatie
Ontdek hoe een sterke purpose jouw organisatie helpt om succesvoller te zijn, en om betekenisvolle impact te maken.
Ons 'vind jouw purpose' programma bestaat uit vier onderdelen waarin we jouw organisatie inspireren en uitdagen om jouw purpose te onderzoeken, te definiëren en te kijken hoe je deze succesvol kunt integreren in jouw business.
1. Inspiratie
In de inspiratiesessie nemen we je mee in de wereld van purpose, BHAG en impact. Vanuit kennis en inspirerende voorbeelden prikkelen we de fantasie en creëren we de juiste basis om jouw eigen purpose te gaan onderzoeken.
2. Introspectie
Door middel van creatieve sessies duiken we diep in de kern van jouw organisatie en onderzoeken we de dieper liggende waarden, motivatie en passie van jouw organisatie.
3. Definitie
Vanuit de verzamelde inzichten definiëren we jouw purpose kort en krachtig middels de BHAG. (Big, Hairy, Audacious Goal) Dit is het langetermijndoel dat je in staat stelt om jouw purpose te realiseren.
4. Integratie
Samen kijken we welke stappen er nodig zijn om de purpose succesvol te integreren voor de business, de mensen en het merk van jouw organisatie.
- Organisaties die intrinsiek gemotiveerd zijn om hun organisatie meer betekenis te geven maar nog niet weten hoe ze dit vorm kunnen geven.
- Organisaties die een nieuwe koers vanuit purpose in gedachten hebben en deze concreet willen maken om duurzame groei te realiseren.
- Organisaties die al een duidelijke koers varen maar de juiste definitie missen om hun essentie tot leven te brengen. Zodat de purpose niet alleen begrepen, maar ook gevoeld en geleefd wordt.
- Richting en Focus: Purpose biedt een duidelijke richting en focus voor de organisatie.
- Verbeterde prestaties: Organisaties die vanuit een duidelijke purpose werken, hebben niet alleen positieve impact op de wereld, ze outperformen de financiële markt met gemiddeld 42%.
- Gemotiveerde werknemers: Purpose maakt aantrekkelijk voor werknemers en resulteert in een hogere motivatie, geeft identiteit aan werknemers en zorgt voor vertrouwen in de organisatie.
- Loyale klanten: Purpose driven organisaties hebben bewuste klanten en een positiever merk imago dat leidt tot loyaliteit en lange termijn merkambassadeurs.
- Een waardevolle onderneming: Een toekomstbestendige organisatie die gericht is op lange termijn waarde creatie voor de organisatie zelf en de wereld om ons heen.