Toezicht van nu, met een visie op morgen
Bij Fris Toezicht geloven ze dat het huidige ecosysteem van toezicht houden aan vernieuwing toe is, om van waarde te blijven in dit tijdperk van verandering.
Het evenwicht herstellen
Fris Toezicht ervaart dat de expertise en samenstelling van veel RvT’s geen evenwichtige afspiegeling meer is van de huidige maatschappij. Daar willen ze verandering in brengen om te zorgen dat organisaties kunnen blijven reageren op de uitdagingen van morgen. Ze barsten van de ideeën, maar hoe breng je dat samen in een duidelijke positionering, groeistrategie en marktbenadering?
iedere rvt is een afspiegeling van de maatschappij. Met kennis van nu en een nieuwsgierige blik naar de toekomst.
zodat we klaar zijn voor de uitdagingen van morgen.
Een vernieuwende aanpak
In een creatief proces hebben we samen met Fris Toezicht de uitdaging opgepakt om de purpose te onderzoeken en te definiëren. Omdat zowel de ‘why’ als de ‘how’ haaks op die van de concurrentie staat was dit reden voor een herpositionering, een uitbreiding van het product en diensten aanbod en een nieuwe marketbenadering.
Visie op de toekomst
De outcome van de samenwerking vormt voor Fris Toezicht een solide basis om op door te ontwikkelen. Met een netwerk van nieuw geselecteerde partners wordt momenteel gewerkt aan het her-ontwerpen van het merk, de marketing en het ontwikkelen van nieuwe diensten en producten.
- De visie duidelijk verwoord in een missie en drie pijlers: nieuwsgierige blik naar de toekomst, voorbij de code en vanuit regionale verbinding.
- Fris Toezicht heeft een duidelijke plek in de markt geclaimd en is daarmee onderscheidend t.o.v. de concurrentie.
- De goed omschreven missie geeft richting voor strategische keuzes en groei.
- Een netwerk om mee verder te ontwikkelen.
- Inspiratie
- Purpose definitie
- Merkpositionering
- Communicatie concept
- Strategie ontwikkeling
- Bureauselectie
- Beeldprikkels
Merkontwikkeling & Activatie (in ontwikkeling)
- Max Veld
Marktontderzoek