Hanze - Share your talent. Move the world.
Na 226 jaar heeft de Hanze Hogeschool Groningen de transformatie ingezet naar een nieuw merk 'Hanze'. Vanuit de missie 'Share your talent. Move the world' slaat Hanze een nieuwe weg in. Aan ons de vraag om het team te inspireren hoe ze het merk en de missie kunnen gaan activeren.
Inspiratie
Met een knallend optreden van Abuzz was iedereen wakker en was de toon voor de dag gezet. Het belangrijkste doel van de inspiratiesessie was het team van ruim 60 marketing communicatie medewerkers meenemen in het nieuwe verhaal en inspiratie op te doen over de mogelijkheden rondom de nieuwe missie.
Share your talent. Move the world.
Creatieve workshop
Om het team te prikkelen hebben we de groep uitgedaagd met een creatieve opdracht. De vraag was simpel: Laat de realiteit los en bedenk een uiting waarvan je zeker weet dat de organisatie er nog niet klaar voor is. En die nooit gebruikt gaat worden. Met vakkundig knip- en plakwerk heeft het team alle kaders losgelaten en hun eigen(wijze) visie op de toekomst uitgewerkt en aan elkaar gepresenteerd.
Dialoog
De inspiratie en creaties hebben een constructief dialoog op gang gebracht over toekomstvisie, grenzen, uitdagingen en verhoudingen binnen de organisatie. Al met al een inspirerende en constructieve dag die veel in beweging heeft gezet!
- Inzicht en inspiratie rondom het nieuwe merk en de mogelijkheden met Share your talent. Move the world.
- 20 creatieve uitwerkingen die aanzetten tot discussie en visie ontwikkeling.
- Vernieuwde energie en verbinding in zowel het marcom team, als tussen het team en directie/CvB
- Programma ontwikkeling
- Inspiratiesessie
- Creatieve workshop
- Dagvoorzitterschap
- Realisatie aftermovie
- Elise Bettenhaussen-van Dijk
Projectleiding
- The BrandBoys
Creative partners
- Abuzz
Music performance - Academie Minerva
Locatie